
Δύσκολες ώρες για την αγαπημένη Γαρμπή – Γιατί ακύρωσε τις προγραμματισμένες εμφανίσεις της
Το δημόσιο μήνυμα της τραγουδίστριας
Η Καίτη Γαρμπή ανακοίνωσε στους θαυμαστές της ότι θα χρειαστεί να ακυρώσει κάποιες προγραμματισμένες εμφανίσεις της, στο πλαίσιο της καλοκαιρινής περιοδείας με τον Διονύση Σχοινά, λόγω ενός προβλήματος υγείας.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με ανάρτησή της στα social media, το απόγευμα της Δευτέρας (22/6) η δημοφιλής τραγουδίστρια αποκάλυψε: «Στον τελικό του Just The 2 Of Us έπαθα μια πολύ γερή ψύξη. Η ψύξη αυτή μου άφησε ένα στραβό χειλάκι το οποίο παλεύω με κορτιζόνη για να επανέλθει εδώ και περίπου ένα μήνα. Κάθε μέρα όλο και κάτι γίνεται και βελτιώνεται. Όμως, η ψύξη αυτή εξελίχθηκε και σε βαριά φαρυγγολαρυγγίτιδα.
Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου», αναφέρει στο βίντεο της η Καίτη Γαρμπή, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι θα ξεπεράσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει και θα βρεθεί σύντομα κοντά στο κοινό, ζητώντας την αγάπη και την προσευχή όλων.

Οι συναυλίες που ακυρώνονται είναι σε Έδεσσα, Θεσσαλονίκη και Βόλο.
Η είδηση της ακύρωσης των προγραμματισμένων εμφανίσεών της προκάλεσε ανησυχία στους θαυμαστές της, καθώς η δημοφιλής τραγουδίστρια σπάνια αναβάλλει επαγγελματικές της υποχρεώσεις. Πολλοί έσπευσαν να της στείλουν μηνύματα συμπαράστασης και ευχές για γρήγορη επιστροφή στη σκηνή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση ελήφθη έπειτα από σύσταση των γιατρών, προκειμένου να ξεκουραστεί και να ακολουθήσει το απαραίτητο πρόγραμμα αποκατάστασης. Η υγεία της αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα αυτή τη στιγμή, με το περιβάλλον της να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό της.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η ίδια παραμένει αισιόδοξη και ευχαριστεί τον κόσμο για το ενδιαφέρον και την αγάπη που της δείχνει. Οι συνεργάτες της αναμένεται να ανακοινώσουν σύντομα εάν και πότε θα πραγματοποιηθούν οι εμφανίσεις που αναβλήθηκαν.
Πηγή